نویسنده = خداداد حسینی، سید حمید
مدل کسب و کار پایدار (م.ک.ک.پ) و شبکه سازی: مرور نظام مند

دوره 16، شماره 4، دی 1401، صفحه 137-166

10.30497/smt.2023.242087.3322

سعید عباس نژاد؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ امیرمحمد کلابی


مروری نظام‌مند از نقش ابعاد طراحی سازمانی در اجرای تغییرات استراتژیک

دوره 16، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 79-128

10.30497/smt.2022.242953.3373

محمد جوادی؛ اسدالله کردناییج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسدالله گنجعلی


فهم مبانی هستی‌شناسی تصمیم‌گیری استراتژیک از منظر قرآن(مبتنی بر سورۀ انفال)

دوره 15، شماره 2، مهر 1400، صفحه 1-44

10.30497/smt.2022.242836.3366

مرضیه بخشی؛ اسدالله کردناییج؛ احمد آکوچکیان؛ سید حمید خداداد حسینی


ظرفیت استراتژی؛ چارچوبی برای سنجش موفقیت استراتژی

دوره 14، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 101-124

10.30497/smt.2020.2755

هلیا بارزانی؛ اسدالله کردناییج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ حسن دانایی‌فرد


شناسایی و تبیین عناصر تفکر استراتژیک

دوره 13، شماره 2، مهر 1398، صفحه 171-204

10.30497/smt.2019.2738

علی بیاضی طهرابند؛ اسدالله کردناییج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ حسن دانایی‌فرد


مدل سرمایه گذاری مخاطره آمیز شرکتی در شرکت های فناوری اطلاعات

دوره 13، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 255-293

10.30497/smt.2019.2558

حسین غضنفری؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسدالله کردناییج؛ عادل آذر


توسعه اهداف راهبردی کارت امتیازی متوازن در دو سطح سازمان و اکوسیستم کسب‌وکار در صنعت بانکداری ایران

دوره 9، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 5-24

10.30497/smt.2015.1737

سعید فلاح تفتی؛ اسدالله کردناییج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ مجید جمالی افوسی


طراحی مدل فرآیندی راهبرد پابرجا با استفاده از رویکرد ترکیبی

دوره 6، شماره 2، مهر 1391، صفحه 121-151

10.30497/smt.2013.1324

مجتبی لشکربلوکی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ سیدمحمود حسینی؛ محمدرضا حمیدی‌زاده


شناخت قابلیت‌‌های سازمانی جایگاه‌سازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه داده‌بنیاد

دوره 6، شماره 1، فروردین 1391، صفحه 35-72

10.30497/smt.2012.1023

کامران امیدی‌کیا؛ اصغر مشبکی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ شهریار عزیزی


فن بازار ملی در ایران؛ چارچوب مفهومی و الزامات عملیاتی

دوره 2، شماره 1، فروردین 1387، صفحه 225-256

10.30497/smt.2008.114

سید حمید خداداد حسینی؛ روح‌الله سهرابی


آسیب‌شناسی توان استراتژیک شرکت سایپا برای ورود به بازارهای جهانی: بررسی عوامل درون‌سازمانی

دوره 1، شماره 2، مهر 1386، صفحه 29-68

10.30497/smt.2007.93

سید حمید خداداد حسینی؛ علی‌اکبر خادمی